Публікація:
Дослідження впливу колірної гами пакування продовольчої продукції на візуальне сприйняття споживача

dc.contributor.authorЛевикін, І. В.
dc.contributor.authorШевченко, С. Г.
dc.date.accessioned2024-05-27T16:07:17Z
dc.date.available2024-05-27T16:07:17Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractРобота спрямована на дослідження впливу колірної гами пакування продовольчої продукції на візуальне сприйняття споживача. Метою цього дослідження полягає у вивченні взаємозв'язку між колірною гамою упаковки та візуальним сприйняттям споживача. Особливу увагу приділено тому, які емоції викликають різні кольори, які кольори сприяють більшій увазі споживача, а також як це впливає на їхній вибір продукту.
dc.identifier.citationЛевикін І. В. Дослідження впливу колірної гами пакування продовольчої продукції на візуальне сприйняття споживача / І. В. Левикін, С. Г. Шевченко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. IX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-18 травня 2024 р. – Т. 1. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 290-292.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/26713
dc.language.isouk
dc.publisherТОВ «Друкарня Мадрид»
dc.subjectпакування продовольчої продукції
dc.subjectспоживач
dc.titleДослідження впливу колірної гами пакування продовольчої продукції на візуальне сприйняття споживача
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PMW2024-1-290-292.pdf
Розмір:
1.04 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: