Публікація:
Маркетингові стратегії «ВИДАВНИЦТВА СТАРОГО ЛЕВА»

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ТОВ «Друкарня Мадрид»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У науковій літературі все частіше постає питання щодо тлумачення поняття маркетингу та маркетингових стратегій, оскільки одні науковці трактують їх як синоніми до термінів «реклама», «промоція», а інші стверджують, що для «видавничої, як і для інших видів діяльності, маркетинг – це … система принципів, підходів, технологій, стратегій, які орієнтують зусилля на пошук, вивчення потреб цільових аудиторій, взаємовигідну взаємодію з ними (цільова аудиторія отримує потрібне благо, його продуцент – еквівалент потрачених зусиль з певним прибутком)».

Опис

Ключові слова

видавництво, маркетингова стратегія

Цитування

Романюк Н. В. Маркетингові стратегії «ВИДАВНИЦТВА СТАРОГО ЛЕВА» / Н. В. Романюк, Н. М. Лебідь // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. IX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-18 травня 2024 р. – Т. 1. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 316-317.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються