Публікація:
Маркетингові стратегії «ВИДАВНИЦТВА СТАРОГО ЛЕВА»

dc.contributor.authorРоманюк, Н. В.
dc.contributor.authorЛебідь, Н. М.
dc.date.accessioned2024-05-27T15:13:48Z
dc.date.available2024-05-27T15:13:48Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractУ науковій літературі все частіше постає питання щодо тлумачення поняття маркетингу та маркетингових стратегій, оскільки одні науковці трактують їх як синоніми до термінів «реклама», «промоція», а інші стверджують, що для «видавничої, як і для інших видів діяльності, маркетинг – це … система принципів, підходів, технологій, стратегій, які орієнтують зусилля на пошук, вивчення потреб цільових аудиторій, взаємовигідну взаємодію з ними (цільова аудиторія отримує потрібне благо, його продуцент – еквівалент потрачених зусиль з певним прибутком)».
dc.identifier.citationРоманюк Н. В. Маркетингові стратегії «ВИДАВНИЦТВА СТАРОГО ЛЕВА» / Н. В. Романюк, Н. М. Лебідь // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. IX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-18 травня 2024 р. – Т. 1. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 316-317.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/26697
dc.language.isouk
dc.publisherТОВ «Друкарня Мадрид»
dc.subjectвидавництво
dc.subjectмаркетингова стратегія
dc.titleМаркетингові стратегії «ВИДАВНИЦТВА СТАРОГО ЛЕВА»
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PMW2024-1-316-317.pdf
Розмір:
1017.43 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: