Публікація:
Аналіз цільової аудиторії при проєктуванні подарункових паковань

Завантаження...
Мініатюра зображення

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ТОВ «Друкарня Мадрид»

Наукові проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

При проведенні дослідження було обрано проєктування подарункових паковань для декоративної лімітованої косметики LAMEL і на прикладі ринку косметики було проведено аналіз цільової аудиторії обраного бренду.

Опис

Цитування

Бараускєне О. І. Аналіз цільової аудиторії при проєктуванні подарункових паковань / О. І. Бараускєне, С. М. Зигуля, А. В. Кравченко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. IX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-18 травня 2024 р. – Т. 1. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 275-277.

Схвалення

Рецензування

Доповнено в

Цитується в