Публікація:
Аналіз цільової аудиторії при проєктуванні подарункових паковань

dc.contributor.authorБараускєне, О. І.
dc.contributor.authorЗигуля, С. М.
dc.contributor.authorКравченко, А. В.
dc.date.accessioned2024-05-27T15:06:56Z
dc.date.available2024-05-27T15:06:56Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractПри проведенні дослідження було обрано проєктування подарункових паковань для декоративної лімітованої косметики LAMEL і на прикладі ринку косметики було проведено аналіз цільової аудиторії обраного бренду.
dc.identifier.citationБараускєне О. І. Аналіз цільової аудиторії при проєктуванні подарункових паковань / О. І. Бараускєне, С. М. Зигуля, А. В. Кравченко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. IX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-18 травня 2024 р. – Т. 1. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 275-277.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/26694
dc.language.isouk
dc.publisherТОВ «Друкарня Мадрид»
dc.subjectпаковання
dc.subjectпроєктування подарункових паковань
dc.titleАналіз цільової аудиторії при проєктуванні подарункових паковань
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PMW2024-1-275-277.pdf
Розмір:
1.12 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: