Публікація: Аналіз цільової аудиторії при проєктуванні подарункових паковань
Завантаження...
Дата
2024
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ТОВ «Друкарня Мадрид»
Анотація
При проведенні дослідження було обрано проєктування подарункових паковань для декоративної лімітованої косметики LAMEL і на прикладі ринку косметики було проведено аналіз цільової аудиторії обраного бренду.
Опис
Ключові слова
паковання, проєктування подарункових паковань
Бібліографічний опис
Бараускєне О. І. Аналіз цільової аудиторії при проєктуванні подарункових паковань / О. І. Бараускєне, С. М. Зигуля, А. В. Кравченко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. IX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-18 травня 2024 р. – Т. 1. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 275-277.