Публікація:
Синтез звуку в задачах ігрової індустрії

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою кваліфікаційної роботи є аналіз і тестування деяких технік розробки звукового контенту для комп’ютерних ігор шляхом синтезу звуку. Це найбільш технологічний метод створення звукового супроводу в геймдеві. В роботі розглянуті методи саунд дизайну в ігровій індустрії. Оцінено їх переваги і недоліки. Визначено задачі, що стоять перед саунд дизайнером, та методи і способи їх вирішення. Розглянуто загальну структурну схему синтезатора, його налаштування, а також додаткові методи обробки, що використовуються в синтезі звуку в геймдеві. В результаті застосування декількох синтезаторів в роботі створено досить цікаві звуки для ігрової індустрії. Подібні способи можна використовувати в аудіорушіях для створення подібних звуків методом процедурно генерованого синтезу. Отримані в роботі результати можуть бути використані в лабораторному практикумі з дисципліни «Синтез звуку».

Опис

Ключові слова

адитивний синтез, субтрактивний синтез, fm-синтез, осцилятор, синтезатор, тембр, фільтр

Цитування

Повелиця О. О. Синтез звуку в задачах ігрової індустрії : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 171 Електроніка / О. О. Повелиця ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2023. – 54 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються