Публікація: Дослідження методів оцінювання задоволеності клієнтів в системах E-commerce
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Об'єктом дослідження є системи E-commerce, які забезпечують онлайн торгівлю товарами та послугами. Предметом дослідження є моделі аналізу задоволеності клієнтів у контексті E-commerce, їхні взаємозв'язки та вплив на бізнес-показники. Метою даної роботи - дослідження полягає в аналізі існуючих моделей та методів оцінки задоволеності клієнтів у системах E-commerce та розробці нових, більш ефективних підходів до цієї задачі. Використано підхід до систем E-commerce на основі аналізу та розробці нових, більш ефективних підходів до цієї задачі.
Опис
Ключові слова
аналіз моделей, задоволеність клієнтів, конкурентоспроможність, e-commerce
Бібліографічний опис
Лагута М. С. Дослідження методів оцінювання задоволеності клієнтів в системах E-commerce : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні_науки / М. С. Лагута ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 105 с.