Публікація:
Дослідження методів оцінювання задоволеності клієнтів в системах E-commerce

dc.contributor.authorЛагута, М. С.
dc.date.accessioned2024-02-25T21:02:10Z
dc.date.available2024-02-25T21:02:10Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractОб'єктом дослідження є системи E-commerce, які забезпечують онлайн торгівлю товарами та послугами. Предметом дослідження є моделі аналізу задоволеності клієнтів у контексті E-commerce, їхні взаємозв'язки та вплив на бізнес-показники. Метою даної роботи - дослідження полягає в аналізі існуючих моделей та методів оцінки задоволеності клієнтів у системах E-commerce та розробці нових, більш ефективних підходів до цієї задачі. Використано підхід до систем E-commerce на основі аналізу та розробці нових, більш ефективних підходів до цієї задачі.
dc.identifier.citationЛагута М. С. Дослідження методів оцінювання задоволеності клієнтів в системах E-commerce : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні_науки / М. С. Лагута ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 105 с.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/25727
dc.language.isouk
dc.subjectаналіз моделей
dc.subjectзадоволеність клієнтів
dc.subjectконкурентоспроможність
dc.subjecte-commerce
dc.titleДослідження методів оцінювання задоволеності клієнтів в системах E-commerce
dc.typeOther
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
2024_M_IUS_Laguta_MS.pdf
Розмір:
2.31 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: