Публікація:
Дослідження методів визначення лояльності клієнтів та оцінки рівня їх задоволеності

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

The work considers the development of a method for determining and unifying customer’s loyalty and satisfaction levels assessment. The concept of this method, the justification of this possibility and the verification of the application of the method on real data are considered. Special attention was paid to the unification of customer’s loyalty and satisfaction levels assessment, which are based on data from questionnaires and feedbacks. Based on the results of research, conclusions were made about the possibility of its use and development prospects.

Опис

Ключові слова

Цитування

Лейба Я. А. Дослідження методів визначення лояльності клієнтів та оцінки рівня їх задоволеності / Я. А. Лейба // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 27-го Міжнар. молодіж. форуму, 10–12 травня 2023 р. – Харків : ХНУРЕ, 2023. – Т. 6, ч. 1. – С. 361–362.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються