Публікація: Designing ability system for a real-time action game
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ХНУРЕ
Анотація
Action games with a combat system often contain abilities for the purpose of increasing gameplay variety and/or as a part of character progression. This task might prove challenging, as there are a lot of requirements to such a system, since it is an essential part of gameplay and should be able to accommodate a wide variety of abilities, added at the stage of initial development as well as in the content updates which might come further in the game’s lifecycle.
Опис
Ключові слова
Цитування
Horiushko S. D. Designing ability system for a real-time action game / S. D. Horiushko // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 27-го Міжнар. молодіж. форуму, 10–12 травня 2023 р. – Харків : ХНУРЕ, 2023. – Т. 6, ч. 1. – С. 327–328.