Публікація:
Designing ability system for a real-time action game

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2023

Автори

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Action games with a combat system often contain abilities for the purpose of increasing gameplay variety and/or as a part of character progression. This task might prove challenging, as there are a lot of requirements to such a system, since it is an essential part of gameplay and should be able to accommodate a wide variety of abilities, added at the stage of initial development as well as in the content updates which might come further in the game’s lifecycle.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Horiushko S. D. Designing ability system for a real-time action game / S. D. Horiushko // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 27-го Міжнар. молодіж. форуму, 10–12 травня 2023 р. – Харків : ХНУРЕ, 2023. – Т. 6, ч. 1. – С. 327–328.

DOI