Публікація: Designing ability system for a real-time action game
dc.contributor.author | Horiushko, S. D. | |
dc.date.accessioned | 2023-11-18T16:37:55Z | |
dc.date.available | 2023-11-18T16:37:55Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.description.abstract | Action games with a combat system often contain abilities for the purpose of increasing gameplay variety and/or as a part of character progression. This task might prove challenging, as there are a lot of requirements to such a system, since it is an essential part of gameplay and should be able to accommodate a wide variety of abilities, added at the stage of initial development as well as in the content updates which might come further in the game’s lifecycle. | |
dc.identifier.citation | Horiushko S. D. Designing ability system for a real-time action game / S. D. Horiushko // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 27-го Міжнар. молодіж. форуму, 10–12 травня 2023 р. – Харків : ХНУРЕ, 2023. – Т. 6, ч. 1. – С. 327–328. | |
dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/24809 | |
dc.language.iso | en | |
dc.publisher | ХНУРЕ | |
dc.title | Designing ability system for a real-time action game | |
dc.type | Conference proceedings | |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- PI_RiM_2023_T6_ch1_327-328.pdf
- Розмір:
- 107.14 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.64 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: