Публікація:
Designing ability system for a real-time action game

dc.contributor.authorHoriushko, S. D.
dc.date.accessioned2023-11-18T16:37:55Z
dc.date.available2023-11-18T16:37:55Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractAction games with a combat system often contain abilities for the purpose of increasing gameplay variety and/or as a part of character progression. This task might prove challenging, as there are a lot of requirements to such a system, since it is an essential part of gameplay and should be able to accommodate a wide variety of abilities, added at the stage of initial development as well as in the content updates which might come further in the game’s lifecycle.
dc.identifier.citationHoriushko S. D. Designing ability system for a real-time action game / S. D. Horiushko // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 27-го Міжнар. молодіж. форуму, 10–12 травня 2023 р. – Харків : ХНУРЕ, 2023. – Т. 6, ч. 1. – С. 327–328.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/24809
dc.language.isoen
dc.publisherХНУРЕ
dc.titleDesigning ability system for a real-time action game
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PI_RiM_2023_T6_ch1_327-328.pdf
Розмір:
107.14 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.64 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: