Публікація:
Designing ability system for a real-time action game

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Автори

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Action games with a combat system often contain abilities for the purpose of increasing gameplay variety and/or as a part of character progression. This task might prove challenging, as there are a lot of requirements to such a system, since it is an essential part of gameplay and should be able to accommodate a wide variety of abilities, added at the stage of initial development as well as in the content updates which might come further in the game’s lifecycle.

Опис

Ключові слова

Цитування

Horiushko S. D. Designing ability system for a real-time action game / S. D. Horiushko // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 27-го Міжнар. молодіж. форуму, 10–12 травня 2023 р. – Харків : ХНУРЕ, 2023. – Т. 6, ч. 1. – С. 327–328.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються