Publication:
Розробка технології створення тривимірних моделей для відеоігор

Loading...
Thumbnail Image

Date

2022

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

Об’єкт дослідження – технології розробки 3D-моделі для ААА-відеогри. Мета роботи – розробка 3D-моделі для навколишнього середовища, з можливістю подальшого використання у ААА грі на пристроях з високими графічними характеристиками. Області застосування – використання моделі у ААА іграх. Проведено аналіз аналогів існуючих ігор для консолей та комп`ютера, розглянуто особливості моделювання 3D-моделей у цих іграх. На основі зібраних референсів було створено low-poly, high-poly моделі, UV-розгортку, розроблені карти та був виконаний текстурінг. З high-poly моделі розроблено карти нормалей, карту тіней (ambient occlusion), курватура. Після текстурінгу було створено карти базового кольору, металік, рафнес.

Description

Keywords

полігон, відеогра

Citation

Мельніченко Д. О. Розробка технології створення тривимірних моделей для відеоігор: пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 – Видавництво та поліграфія / Д. О. Мельніченко; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2022. – 72 с.

DOI