Публікація: Розробка технології створення тривимірних моделей для відеоігор
| dc.contributor.author | Мельніченко, Д. О. | |
| dc.date.accessioned | 2023-01-15T11:02:43Z | |
| dc.date.available | 2023-01-15T11:02:43Z | |
| dc.date.issued | 2022 | |
| dc.description.abstract | Об’єкт дослідження – технології розробки 3D-моделі для ААА-відеогри. Мета роботи – розробка 3D-моделі для навколишнього середовища, з можливістю подальшого використання у ААА грі на пристроях з високими графічними характеристиками. Області застосування – використання моделі у ААА іграх. Проведено аналіз аналогів існуючих ігор для консолей та комп`ютера, розглянуто особливості моделювання 3D-моделей у цих іграх. На основі зібраних референсів було створено low-poly, high-poly моделі, UV-розгортку, розроблені карти та був виконаний текстурінг. З high-poly моделі розроблено карти нормалей, карту тіней (ambient occlusion), курватура. Після текстурінгу було створено карти базового кольору, металік, рафнес. | |
| dc.identifier.citation | Мельніченко Д. О. Розробка технології створення тривимірних моделей для відеоігор: пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 – Видавництво та поліграфія / Д. О. Мельніченко; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2022. – 72 с. | |
| dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/21358 | |
| dc.language.iso | uk | |
| dc.subject | полігон | |
| dc.subject | відеогра | |
| dc.title | Розробка технології створення тривимірних моделей для відеоігор | |
| dc.type | Other | |
| dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакунок
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- melnichenko.pdf
- Розмір:
- 1.94 MB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Пакунок ліцензії
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.64 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: