Публікація: Розробка технології створення тривимірних моделей для відеоігор
Завантаження...
Дата
2022
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Об’єкт дослідження – технології розробки 3D-моделі для ААА-відеогри. Мета роботи – розробка 3D-моделі для навколишнього середовища,
з можливістю подальшого використання у ААА грі на пристроях з високими
графічними характеристиками.
Області застосування – використання моделі у ААА іграх. Проведено
аналіз аналогів існуючих ігор для консолей та комп`ютера, розглянуто
особливості моделювання 3D-моделей у цих іграх. На основі зібраних
референсів було створено low-poly, high-poly моделі, UV-розгортку,
розроблені карти та був виконаний текстурінг. З high-poly моделі розроблено
карти нормалей, карту тіней (ambient occlusion), курватура. Після текстурінгу
було створено карти базового кольору, металік, рафнес.
Опис
Ключові слова
полігон, відеогра
Бібліографічний опис
Мельніченко Д. О. Розробка технології створення тривимірних моделей для відеоігор: пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 – Видавництво та поліграфія / Д. О. Мельніченко; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2022. – 72 с.