Публікація:
Аналіз програмного та інфокомунікаційного забезпечення освітнього процесу

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Мета роботи – порівняльний аналіз інфокомунікаційних та програмних засобів дистанційного навчання. Результати – в роботі досліджено актуальність та особливості систем організації дистанційного навчання, розглянуто платформи дистанційного навчання, що використовуються вищими навчальними закладами України. Проаналізовано інфокомунікаційні засоби та комунікаційне забезпечення дистанційного навчання. Досліджено найбільш популярні сучасні програмні комплекси дистанційного навчання (Moodle, OLAT, ATutor, ILIAS та Google Workspace for Education) та виконано порівняльний аналіз цих програмних засобів.

Опис

Ключові слова

дистанційне навчання, інфокомунікаційний засіб, програмне забезпечення, здобувач освіти, викладач

Цитування

Осадча Ю. В. Аналіз програмного та інфокомунікаційного забезпечення освітнього процесу : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 172 Телекомунікації та радіотехніка / Ю. В. Осадча ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2022. – 76 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються