Публікація: Теоретично-практичні аспекти маркетингового дослідження споживчих переваг на продуктовому ринку
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ТОВ «Друкарня Мадрид»
Анотація
Розглянуті питання актуальності та основні категорії теоретичного базису проведення маркетингового дослідження. Визначені підходи до визначення дефініції поняття «споживча перевага», розглянуто план проведення дослідження споживчих уподобань. Складено анкету та проведено опитування респондентів. Практичну реалізацію плану проведено на прикладі територіального продуктового ринку сиру за окремими його сегментами. Зроблені висновки щодо найбільш та найменш значущих факторів споживчих переваг при покупці продукції.
Опис
Ключові слова
маркетинг, ринок
Цитування
Соколова Л. В. Теоретично-практичні аспекти маркетингового дослідження споживчих переваг на продуктовому ринку / Л. В. Соколова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології. Інновації: монографія. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2022. – С. 240-269.