Публікація:
Теоретично-практичні аспекти маркетингового дослідження споживчих переваг на продуктовому ринку

dc.contributor.authorСоколова, Л. В.
dc.date.accessioned2022-06-20T21:16:21Z
dc.date.available2022-06-20T21:16:21Z
dc.date.issued2022
dc.description.abstractРозглянуті питання актуальності та основні категорії теоретичного базису проведення маркетингового дослідження. Визначені підходи до визначення дефініції поняття «споживча перевага», розглянуто план проведення дослідження споживчих уподобань. Складено анкету та проведено опитування респондентів. Практичну реалізацію плану проведено на прикладі територіального продуктового ринку сиру за окремими його сегментами. Зроблені висновки щодо найбільш та найменш значущих факторів споживчих переваг при покупці продукції.uk_UA
dc.identifier.citationСоколова Л. В. Теоретично-практичні аспекти маркетингового дослідження споживчих переваг на продуктовому ринку / Л. В. Соколова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології. Інновації: монографія. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2022. – С. 240-269.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7988-99-0
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/20561
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТОВ «Друкарня Мадрид»uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.titleТеоретично-практичні аспекти маркетингового дослідження споживчих переваг на продуктовому ринкуuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Mon240269HH.pdf
Розмір:
1.13 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: