Публікація: Теоретично-практичні аспекти маркетингового дослідження споживчих переваг на продуктовому ринку
Завантаження...
Дата
2022
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ТОВ «Друкарня Мадрид»
Анотація
Розглянуті питання актуальності та основні категорії теоретичного базису проведення маркетингового дослідження. Визначені підходи до визначення дефініції поняття «споживча перевага», розглянуто план проведення дослідження споживчих уподобань. Складено анкету та проведено опитування респондентів. Практичну реалізацію плану проведено на прикладі територіального продуктового ринку сиру за окремими його сегментами. Зроблені висновки щодо найбільш та найменш значущих факторів споживчих переваг при покупці продукції.
Опис
Ключові слова
маркетинг, ринок
Бібліографічний опис
Соколова Л. В. Теоретично-практичні аспекти маркетингового дослідження споживчих переваг на продуктовому ринку / Л. В. Соколова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології. Інновації: монографія. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2022. – С. 240-269.