Публікація: Характеристика технології проведення маркетингових досліджень
Завантаження...
Дата
2022
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНУРЕ
Анотація
У сучасному турбулентному, швидко змінюваному, невизначеному та «крихкому» зовнішньому середовищі різко зростає роль маркетингової діяльності суб’єктів господарювання та важливість проведення маркетингових досліджень як однієї із провідних її складових.
Опис
Ключові слова
маркетинг, технологія
Бібліографічний опис
Соколова Л. В. Характеристика технології проведення маркетингових досліджень / Л. В. Соколова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доповідей VІІ Міжнар. наук.-техн. конф., 17-21 травня 2022 р. – Харків : ХНУРЕ, 2022. – Т. 1. – С. 138-139.