Публікація: Характеристика технології проведення маркетингових досліджень
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ХНУРЕ
Анотація
У сучасному турбулентному, швидко змінюваному, невизначеному та «крихкому» зовнішньому середовищі різко зростає роль маркетингової діяльності суб’єктів господарювання та важливість проведення маркетингових досліджень як однієї із провідних її складових.
Опис
Ключові слова
маркетинг, маркетингові дослідження
Цитування
Соколова Л. В. Характеристика технології проведення маркетингових досліджень / Л. В. Соколова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доповідей VІІ Міжнар. наук.-техн. конф., 17-21 травня 2022 р. – Харків : ХНУРЕ, 2022. – Т. 1. – С. 138-139.