Публікація:
Характеристика технології проведення маркетингових досліджень

dc.contributor.authorСоколова, Л. В.
dc.date.accessioned2022-06-04T15:38:14Z
dc.date.available2022-06-04T15:38:14Z
dc.date.issued2022
dc.description.abstractУ сучасному турбулентному, швидко змінюваному, невизначеному та «крихкому» зовнішньому середовищі різко зростає роль маркетингової діяльності суб’єктів господарювання та важливість проведення маркетингових досліджень як однієї із провідних її складових.uk_UA
dc.identifier.citationСоколова Л. В. Характеристика технології проведення маркетингових досліджень / Л. В. Соколова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доповідей VІІ Міжнар. наук.-техн. конф., 17-21 травня 2022 р. – Харків : ХНУРЕ, 2022. – Т. 1. – С. 138-139.uk_UA
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/20501
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХНУРЕuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.titleХарактеристика технології проведення маркетингових дослідженьuk_UA
dc.typeConference proceedingsuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Se138139HH.pdf
Розмір:
925.97 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: