Публікація:
Характеристика технології проведення маркетингових досліджень

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У сучасному турбулентному, швидко змінюваному, невизначеному та «крихкому» зовнішньому середовищі різко зростає роль маркетингової діяльності суб’єктів господарювання та важливість проведення маркетингових досліджень як однієї із провідних її складових.

Опис

Ключові слова

маркетинг, маркетингові дослідження

Цитування

Соколова Л. В. Характеристика технології проведення маркетингових досліджень / Л. В. Соколова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доповідей VІІ Міжнар. наук.-техн. конф., 17-21 травня 2022 р. – Харків : ХНУРЕ, 2022. – Т. 1. – С. 138-139.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються