Публікація:
Характеристика технології проведення маркетингових досліджень

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2022

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

У сучасному турбулентному, швидко змінюваному, невизначеному та «крихкому» зовнішньому середовищі різко зростає роль маркетингової діяльності суб’єктів господарювання та важливість проведення маркетингових досліджень як однієї із провідних її складових.

Опис

Ключові слова

маркетинг, технологія

Бібліографічний опис

Соколова Л. В. Характеристика технології проведення маркетингових досліджень / Л. В. Соколова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доповідей VІІ Міжнар. наук.-техн. конф., 17-21 травня 2022 р. – Харків : ХНУРЕ, 2022. – Т. 1. – С. 138-139.

DOI