Публікація:
Дослідження методів оцінювання ефективності CRM-систем

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2021

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Управління відносинами з клієнтами (CRM) стало однією з провідних бізнес-стратегій у новому тисячолітті. CRM – це широкий термін для управління бізнес-взаємодіями з клієнтами. Ефективність CRM можна виміряти як рівень задоволеності, досягнутий діяльністю CRM. Хоча CRM стала основною бізнес-стратегією для електронної комерції, було проведено мало досліджень щодо оцінки ефективності CRM. Оскільки важко продемонструвати відчутну віддачу від ресурсів, розширених для планування, розробки, впровадження та експлуатації CRM, задачею дослідження є вимірювання нематеріальних атрибутів цих переваг, таких як підвищення вартості, ефективність, інновації та покращення послуг. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є процес оцінювання та вибору методів оцінювання ефективності CRM-систем. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження методів оцінювання ефективності CRM-систем, за допомогою якого, можна обрати найбільш орієнтований на клієнта метод.

Опис

Ключові слова

збалансована система показників, інформаційні системи, методи класифікації, CRM-система

Бібліографічний опис

Гарбуз І. С. Дослідження методів оцінювання ефективності CRM-систем : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / І. С. Гарбуз ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2021. – 67 с.

DOI