Публікація:
Methodological Providing of Innovative Marketing Research Technology

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Estudios De Economia Aplicada

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

The article highlights description of the new direction of consumer behavior marketing research, namely neuromarketing, which is an innovative tool of modern marketing science for establishing communication links at the subconscious level between a manufacturing company and a consumer audience in order to activate decision-making services. The methodological platform of neuromarketing research is formed, the theoretical basis of neuromarketing research is developed and the portfolio of neuromarketing research tools is created.

Опис

Indexation: Scopus, EconLit, RePec, Isoc, Latindex, Dialnet, Redalyc.DOI: https://doi.org/10.25115/eea.v38i4.3990

Ключові слова

Innovation Technology of Marketing Research, Neuromarketing, Neuromarketing Research

Цитування

Methodological providing of innovative marketing research technology / L. Sokolova, G. Veriasova, V. Ivanova, O. Kurdenko, S. Ponomarov // Estudios De Economia Aplicada, 38(4). doi:10.25115/EEA.V38I4.3990.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються