Публікація:
Використання анімаційних роликів як засіб залучення реклами у соціальних мережах

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ТОВ «Друкарня Мадрид»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Розглянуто вплив анімаційних роликів на користувачів соціальних мереж, розкриті особливості створення та використання анімації у соціальних мережах.

Опис

Ключові слова

анімаційний ролик, реклама

Цитування

Глюза М. П. Використання анімаційних роликів як засіб залучення реклами у соціальних мережах / М. П. Глюза, В. Ф. Челомбітько // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології: матеріали молодіжної школи-семінару IV Міжнародної науково-технічної конференції, 18-22 травня 2021 р. – м. Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2021. – Т2. – С. 39-40.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються