Публікація:
Використання анімаційних роликів як засіб залучення реклами у соціальних мережах

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2021

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ТОВ «Друкарня Мадрид»

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Розглянуто вплив анімаційних роликів на користувачів соціальних мереж, розкриті особливості створення та використання анімації у соціальних мережах.

Опис

Ключові слова

анімаційний ролик, реклама

Бібліографічний опис

Глюза М. П. Використання анімаційних роликів як засіб залучення реклами у соціальних мережах / М. П. Глюза, В. Ф. Челомбітько // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології: матеріали молодіжної школи-семінару IV Міжнародної науково-технічної конференції, 18-22 травня 2021 р. – м. Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2021. – Т2. – С. 39-40.

DOI