Публікація:
Використання анімаційних роликів як засіб залучення реклами у соціальних мережах

dc.contributor.authorГлюза, М. П.
dc.contributor.authorЧеломбітько, В. Ф.
dc.date.accessioned2021-08-07T15:38:17Z
dc.date.available2021-08-07T15:38:17Z
dc.date.issued2021
dc.description.abstractРозглянуто вплив анімаційних роликів на користувачів соціальних мереж, розкриті особливості створення та використання анімації у соціальних мережах.uk_UA
dc.identifier.citationГлюза М. П. Використання анімаційних роликів як засіб залучення реклами у соціальних мережах / М. П. Глюза, В. Ф. Челомбітько // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології: матеріали молодіжної школи-семінару IV Міжнародної науково-технічної конференції, 18-22 травня 2021 р. – м. Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2021. – Т2. – С. 39-40.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7988-58-7
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/17356
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТОВ «Друкарня Мадрид»uk_UA
dc.subjectанімаційний роликuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleВикористання анімаційних роликів як засіб залучення реклами у соціальних мережахuk_UA
dc.typeConference proceedingsuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
GlChelom1.pdf
Розмір:
174.18 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: