Публікація:
SMM-маркетинг - важнейший рычаг формирования узнаваемости бренда

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2019

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

бренд, социальные сети, SMM, реклама в социальных сетях

Бібліографічний опис

Соколова Л. В. SMM-маркетинг - важнейший рычаг формирования узнаваемости бренда / Л. В. Соколова, А. Ю. Мазура // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : зб. матеріалів 24-го Міжнар. молодіжн. форуму, 7–9 квітня 2020 р. – Харків : ХНУРЕ, 2020. – Т. 9. – С. 119-120.

DOI