Публікація:
SMM-маркетинг - важнейший рычаг формирования узнаваемости бренда

dc.contributor.authorСоколова, Л. В.
dc.contributor.authorМазура, А. Ю.
dc.date.accessioned2020-09-16T13:12:54Z
dc.date.available2020-09-16T13:12:54Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationСоколова Л. В. SMM-маркетинг - важнейший рычаг формирования узнаваемости бренда / Л. В. Соколова, А. Ю. Мазура // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : зб. матеріалів 24-го Міжнар. молодіжн. форуму, 7–9 квітня 2020 р. – Харків : ХНУРЕ, 2020. – Т. 9. – С. 119-120.uk_UA
dc.identifier.urihttps://nure.ua/wp-content/uploads/workshop/konferentsiia-aktualni-problemy-ekonomichnoi-kibernetyky-ta-ekonomichnoi-bezpeky-.pdf
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/13305
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherХНУРЕuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectсоциальные сетиuk_UA
dc.subjectSMMuk_UA
dc.subjectреклама в социальных сетяхuk_UA
dc.titleSMM-маркетинг - важнейший рычаг формирования узнаваемости брендаuk_UA
dc.typeConference proceedingsuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Sokolova LV_MazuraAY_2019_PP_119-120.pdf
Розмір:
204.95 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: