Публікація:
SMM-маркетинг - важнейший рычаг формирования узнаваемости бренда

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

бренд, социальные сети, SMM, реклама в социальных сетях

Цитування

Соколова Л. В. SMM-маркетинг - важнейший рычаг формирования узнаваемости бренда / Л. В. Соколова, А. Ю. Мазура // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : зб. матеріалів 24-го Міжнар. молодіжн. форуму, 7–9 квітня 2020 р. – Харків : ХНУРЕ, 2020. – Т. 9. – С. 119-120.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються