Публікація:
Алгоритми автоматичної генерації лабиринтів

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2020

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

In this paper described: the algorithms for generating random labyrinths, that can be used to diversify the design of the levels, to adapt the design to subject of your game, to add other objects for the diversification and complexity of the game layout. This is research about different algorithms, analyzing their effectiveness, comparing their opportunities for needs of different customers or tasks. It could be useful in game industry, as well as in real life, for example for architecture and designing of buildings

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Сухоцкая А. В. Алгоритми автоматичної генерації лабиринтів / А. В. Сухоцкая // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 24 Міжнар. молодіж. форуму, 7–9 квіт. 2020 р. – Харків : ХНУРЕ, 2020. – Т. 6. – С. 262–263.

DOI