Публікація:
Розробка мобільної гри на Unity з використанням Shader Graph для створення візуальних еффектів

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Об’єктом роботи є Unity, програма для розробки ігор, а також її додатковий інтегрований елемент для створення шейдерів Shader Graph. Метою роботи є створення діючою 2d ігри, орієнтованої під платформи Android, розробленої на Unity з використанням Shader Graph. В роботі було проаналізовано ігрові тенденції у світі, зроблено аналіз існуючих ігор-прообразів, розроблено дизайн гри, вибрано відповідне програмне забезпечення для створення відповідної гри, прописано дизайн гри та приведено етапи її створення. У результаті роботи було створено актуальну гру, відповідну до дизайну розробника.

Опис

Ключові слова

розробка ігор, платформа Android, використання Shader Graph

Бібліографічний опис

Несвітайло Д. А. Розробка мобільної гри на Unity з використанням Shader Graph для створення візуальних еффектів : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / Д. А. Несвітайло ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 54 с.

DOI