Публікація: Науково-методичний підхід щодо оцінки конкурентоспроможності бренду підприємства
Завантаження...
Дата
2015
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Рожко С. Г.
Анотація
В умовах ринкової економіки сильний бренд підприємства- товаровиробника виступає на ринку його значною конкурентною перевагою, забезпечує конкурентоспроможність у довгостроковій перспективі.
На сучасному світовому ринку конкурують між собою не товари, а бренди, які здатні задовольнити як фізіологічні потреби споживачів, так й емоційні та соціальні. Бренд товаровиробника виступає у якості специфічного інструменту, за допомогою якого підприємство впевнено почуває себе на ринку, а споживачі ідентифікують його товари.
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність бренду, бренд, бренд підприємства
Бібліографічний опис
Соколова Л. В. Науково-методичний підхід щодо оцінки конкурентоспроможності бренду підприємства / Л. В. Соколова, А. С. Шальопа // Соціально-економічний розвиток України: проблеми та перспективи : кол. монографія / за ред. О. В. Манойленко. – Х. : Рожко С. Г., 2015. – С. 171-176. (345 с., 20,11 у.др.а.).