За технічних причин Електронний архів Харківського національного університету радіоелектроніки «ElAr КhNURE» працює тільки на перегляд. Про відновлення роботи у повному обсязі буде своєчасно повідомлено.
 

Публікація:
Науково-методичний підхід щодо оцінки конкурентоспроможності бренду підприємства

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2015

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Рожко С. Г.

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

В умовах ринкової економіки сильний бренд підприємства- товаровиробника виступає на ринку його значною конкурентною перевагою, забезпечує конкурентоспроможність у довгостроковій перспективі. На сучасному світовому ринку конкурують між собою не товари, а бренди, які здатні задовольнити як фізіологічні потреби споживачів, так й емоційні та соціальні. Бренд товаровиробника виступає у якості специфічного інструменту, за допомогою якого підприємство впевнено почуває себе на ринку, а споживачі ідентифікують його товари.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність бренду, оцінка, підприємство

Бібліографічний опис

Соколова Л. В. Науково-методичний підхід щодо оцінки конкурентоспроможності бренду підприємства / Л. В. Соколова, А. С. Шальопа // Соціально-економічний розвиток України: проблеми та перспективи : кол. монографія / за ред. О. В. Манойленко. – Х. : Рожко С. Г., 2015. – С. 171-176. (345 с., 20,11 у.др.а.).

DOI