Публікація:
Науково-методичний підхід щодо оцінки конкурентоспроможності бренду підприємства

dc.contributor.authorСоколова, Л. В.
dc.contributor.authorШальопа, А. С.
dc.date.accessioned2019-03-18T09:33:47Z
dc.date.available2019-03-18T09:33:47Z
dc.date.issued2015
dc.description.abstractВ умовах ринкової економіки сильний бренд підприємства- товаровиробника виступає на ринку його значною конкурентною перевагою, забезпечує конкурентоспроможність у довгостроковій перспективі. На сучасному світовому ринку конкурують між собою не товари, а бренди, які здатні задовольнити як фізіологічні потреби споживачів, так й емоційні та соціальні. Бренд товаровиробника виступає у якості специфічного інструменту, за допомогою якого підприємство впевнено почуває себе на ринку, а споживачі ідентифікують його товари.uk_UA
dc.identifier.citationСоколова Л. В. Науково-методичний підхід щодо оцінки конкурентоспроможності бренду підприємства / Л. В. Соколова, А. С. Шальопа // Соціально-економічний розвиток України: проблеми та перспективи : кол. монографія / за ред. О. В. Манойленко. – Х. : Рожко С. Г., 2015. – С. 171-176. (345 с., 20,11 у.др.а.).uk_UA
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/8116
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРожко С. Г.uk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність брендуuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleНауково-методичний підхід щодо оцінки конкурентоспроможності бренду підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Sokolova_LV_Shalepa_AS_2015_P171-176.pdf
Розмір:
4.58 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: