Публікація:
Імплементація маркетингових інновацій у діяльність поліграфічних бізнес-суб’єктів на сучасному етапі

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Друкарня Мадрид

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Сьогодні поліграфічний бізнес через специфічність виробничого процесу та цифрової конкуренції потребує імплементації маркетингових інновацій у поєднанні з екологічною політикою підприємства та його програмою соціальної відповідальності. До таких запропоновано віднести: застосовування раціональної ресурсозберігаючої техніки, розроблення і впровадження безвідходних або маловідходних технологій; використання біопалива, біопластика, рослинних компонентів; повторна переробка та повторне використання матеріалів; проведення досліджень щодо безпечності використання сировини і матеріалів; орієнтація виробництва на міжнародні стандарти якості; впровадження та популяризація природоохоронних проектів; мотивація робітників підприємства та суспільства до благоустрою; проведення лекцій, майстер-класів, практикумів серед школярів та студентів, вебінарів для фахівців галузі. З урахуванням перелічених маркетингових інновацій для створення екологічного товару необхідно зорієнтувати на ці його характеристики споживача, що дозволить здобути та зберегти позитивну ділову репутацію на ринку, а також збільшити кількість покупців та отримати бажаний прибуток відповідно до обраної стратегії розвитку поліграфічних підприємств.

Опис

Ключові слова

маркетингові інновації, поліграфічний бізнес, бізнес-суб’єкти

Цитування

Полозова Т. В. Імплементація маркетингових інновацій у діяльність поліграфічних бізнес-суб’єктів на сучасному етапі / Т. В. Полозова, Д. Д. Шеховцова // IV Міжнародна науково-технічна конференція «Поліграфічні, мультимедійні та web-технології» (PMW-2019). – 2019. – С. 15-17.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються