Публікація:
Імплементація маркетингових інновацій у діяльність поліграфічних бізнес-суб’єктів на сучасному етапі

dc.contributor.authorПолозова, Т. В.
dc.contributor.authorШеховцова, Д. Д.
dc.date.accessioned2019-07-19T10:25:46Z
dc.date.available2019-07-19T10:25:46Z
dc.date.issued2019
dc.description.abstractСьогодні поліграфічний бізнес через специфічність виробничого процесу та цифрової конкуренції потребує імплементації маркетингових інновацій у поєднанні з екологічною політикою підприємства та його програмою соціальної відповідальності. До таких запропоновано віднести: застосовування раціональної ресурсозберігаючої техніки, розроблення і впровадження безвідходних або маловідходних технологій; використання біопалива, біопластика, рослинних компонентів; повторна переробка та повторне використання матеріалів; проведення досліджень щодо безпечності використання сировини і матеріалів; орієнтація виробництва на міжнародні стандарти якості; впровадження та популяризація природоохоронних проектів; мотивація робітників підприємства та суспільства до благоустрою; проведення лекцій, майстер-класів, практикумів серед школярів та студентів, вебінарів для фахівців галузі. З урахуванням перелічених маркетингових інновацій для створення екологічного товару необхідно зорієнтувати на ці його характеристики споживача, що дозволить здобути та зберегти позитивну ділову репутацію на ринку, а також збільшити кількість покупців та отримати бажаний прибуток відповідно до обраної стратегії розвитку поліграфічних підприємств. uk_UA
dc.identifier.citationПолозова Т. В. Імплементація маркетингових інновацій у діяльність поліграфічних бізнес-суб’єктів на сучасному етапі / Полозова Т. В., Шеховцова Д. Д. // IV Міжнародна науково-технічна конференція «Поліграфічні, мультимедійні та web-технології» (PMW-2019). – 2019. – С.15-17.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7683-72-7
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/9592
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДрукарня Мадридuk_UA
dc.subjectмаркетингові інноваціїuk_UA
dc.subjectполіграфічний бізнесuk_UA
dc.subjectбізнес-суб’єктиuk_UA
dc.titleІмплементація маркетингових інновацій у діяльність поліграфічних бізнес-суб’єктів на сучасному етапіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PolozovaTV_ShekhovtcovaDD_190-191_2019.pdf
Розмір:
881.2 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: