Публікація: Імплементація маркетингових інновацій у діяльність поліграфічних бізнес-суб’єктів на сучасному етапі
Завантаження...
Дата
2019
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Друкарня Мадрид
Анотація
Сьогодні поліграфічний бізнес через специфічність виробничого процесу та цифрової конкуренції потребує імплементації маркетингових інновацій у поєднанні з екологічною політикою підприємства та його програмою соціальної відповідальності. До таких запропоновано віднести: застосовування раціональної ресурсозберігаючої техніки, розроблення і впровадження безвідходних або маловідходних технологій; використання біопалива, біопластика, рослинних компонентів; повторна переробка та повторне використання матеріалів; проведення досліджень щодо безпечності використання сировини і матеріалів; орієнтація виробництва на міжнародні стандарти якості; впровадження та популяризація природоохоронних проектів; мотивація робітників підприємства та суспільства до благоустрою; проведення лекцій, майстер-класів, практикумів серед школярів та студентів, вебінарів для фахівців галузі. З урахуванням перелічених маркетингових інновацій для створення екологічного товару необхідно зорієнтувати на ці його характеристики споживача, що дозволить здобути та зберегти позитивну ділову репутацію на ринку, а також збільшити кількість покупців та отримати бажаний прибуток відповідно до обраної стратегії розвитку поліграфічних підприємств.
Опис
Ключові слова
маркетингові інновації, поліграфічний бізнес, бізнес-суб’єкти
Бібліографічний опис
Полозова Т. В. Імплементація маркетингових інновацій у діяльність поліграфічних бізнес-суб’єктів на сучасному етапі / Полозова Т. В., Шеховцова Д. Д. // IV Міжнародна науково-технічна конференція «Поліграфічні, мультимедійні та web-технології» (PMW-2019). – 2019. – С.15-17.