Публікація: Маркетингові аспекти діагностики діяльності підприємства
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ДонНУЕТ
Анотація
Опис
Ключові слова
діагностика діяльності підприємства, маркетингові аспекти діагностики
Цитування
Верясова, Г. М. Маркетингові аспекти діагностики діяльності підприємства / Г. М. Верясова : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. «Наукова школа маркетингового менеджменту: 20 років творчої діяльності», 14 верес. 2011 р., Донецьк, Україна / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Ін-т економіки і упр. – Донецьк: ДонНУЕТ, 2011. – С. 59–61.