Публікація:
Маркетингові аспекти діагностики діяльності підприємства

dc.contributor.authorВерясова, Г. М.
dc.date.accessioned2018-10-12T10:02:15Z
dc.date.available2018-10-12T10:02:15Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationВерясова, Г. М. Маркетингові аспекти діагностики діяльності підприємства / Г. М. Верясова : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. «Наукова школа маркетингового менеджменту: 20 років творчої діяльності», 14 верес. 2011 р., Донецьк, Україна / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Ін-т економіки і упр. – Донецьк: ДонНУЕТ, 2011. – С. 59–61.uk_UA
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/7008
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДонНУЕТuk_UA
dc.subjectдіагностика діяльності підприємстваuk_UA
dc.subjectмаркетингові аспекти діагностикиuk_UA
dc.titleМаркетингові аспекти діагностики діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeConference proceedingsuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Верясова_тези_Донецьк_2011.pdf
Розмір:
2.05 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: