Публікація:
Маркетингові аспекти діагностики діяльності підприємства

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ДонНУЕТ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Цитування

Верясова, Г. М. Маркетингові аспекти діагностики діяльності підприємства / Г. М. Верясова : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. «Наукова школа маркетингового менеджменту: 20 років творчої діяльності», 14 верес. 2011 р., Донецьк, Україна / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Ін-т економіки і упр. – Донецьк: ДонНУЕТ, 2011. – С. 59–61.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються