Публікація:
Маркетингові аспекти діагностики діяльності підприємства

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2011

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ДонНУЕТ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

діагностика діяльності підприємства, маркетингові аспекти діагностики

Бібліографічний опис

Верясова, Г. М. Маркетингові аспекти діагностики діяльності підприємства / Г. М. Верясова : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. «Наукова школа маркетингового менеджменту: 20 років творчої діяльності», 14 верес. 2011 р., Донецьк, Україна / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Ін-т економіки і упр. – Донецьк: ДонНУЕТ, 2011. – С. 59–61.

DOI