Публікація:
Дослідження алгоритмів інтерактивної поведінки рослинного оточення для 3D сцени

dc.contributor.authorАлєйнікова, В. М.
dc.date.accessioned2021-12-29T18:13:10Z
dc.date.available2021-12-29T18:13:10Z
dc.date.issued2021
dc.description.abstractМетою цієї роботи є підвищення оптимізація поведінки рослинного покриття на ігровій сцені. Об’єктом дослідження є алгоритмізація поведінки рослин в ігровому світі. Методи розробки базуються на таких поняттях та технологіях, як вертекси шейдер, culling, draw calls, instance meshes, fps, lod, ue4. В результаті роботи було досліджено алгоритми інтерактивної поведінки рослинного оточення для 3D сцени та реалізовано програмний модуль, який може бути інтегрован в будь-який проект на рушії UE4.uk_UA
dc.identifier.citationАлєйнікова В. М. Дослідження алгоритмів інтерактивної поведінки рослинного оточення для 3D сцени : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 — Інженерфя програмного забезпечення / В. М. Алєйнікова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2021. – 117 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/18890
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectвертексuk_UA
dc.subjectвітерuk_UA
dc.subjectповедінкаuk_UA
dc.subjectрослинаuk_UA
dc.subjectсценаuk_UA
dc.subjectшейдерuk_UA
dc.subjectcullinguk_UA
dc.subjectdraw callsuk_UA
dc.subjectinstance mesheuk_UA
dc.titleДослідження алгоритмів інтерактивної поведінки рослинного оточення для 3D сцениuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
2021_M_PI_Aleynikova_VM.pdf
Розмір:
15.46 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: