Публікація: Дослідження алгоритмів інтерактивної поведінки рослинного оточення для 3D сцени
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою цієї роботи є підвищення оптимізація поведінки рослинного покриття на ігровій сцені. Об’єктом дослідження є алгоритмізація поведінки рослин в ігровому світі. Методи розробки базуються на таких поняттях та технологіях, як вертекси шейдер, culling, draw calls, instance meshes, fps, lod, ue4. В результаті роботи було досліджено алгоритми інтерактивної поведінки рослинного оточення для 3D сцени та реалізовано програмний модуль, який може бути інтегрован в будь-який проект на рушії UE4.
Опис
Ключові слова
вертекс, вітер, поведінка, рослина, сцена, шейдер, culling, draw calls, instance meshe
Цитування
Алєйнікова В. М. Дослідження алгоритмів інтерактивної поведінки рослинного оточення для 3D сцени : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121 — Інженерфя програмного забезпечення / В. М. Алєйнікова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2021. – 117 с.