Публікація:
Модель оптимального розподілу рекламного бюджету кафедри

dc.contributor.authorХанін, Г. С.
dc.date.accessioned2025-03-04T10:30:19Z
dc.date.available2025-03-04T10:30:19Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі вирішено задачу формування рекламного бюджету кафедри на основі розробленої математичної моделі, із застосуванням методів лінійного програмування. Було проведено огляд математичних моделей у маркетингу, методів їх розв’язання та зроблено висновок про доцільність використання симплекс-методу для вирішення задач лінійного програмування. За допомогою мови програмування Python та бібліотеки SciPy створено комп’ютерну програму для реалізації розв’язання цієї задачі, а також виконано аналіз отриманих результатів. Наведено результати обчислювального експерименту для тестової задачі.
dc.identifier.citationХанін Г. С. Модель оптимального розподілу рекламного бюджету кафедри : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 113 Прикладна математика / Г. С. Ханін ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 62 с.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/29995
dc.language.isouk
dc.subjectлінійне програмування
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectрегресійна модель
dc.subjectреклама
dc.subjectрозподіл бюджету
dc.subjectсимплекс-метод
dc.titleМодель оптимального розподілу рекламного бюджету кафедри
dc.typeOther
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
2025_M_PM_Hanin_GS.pdf
Розмір:
664.98 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: