Публікація:
Модель оптимального розподілу рекламного бюджету кафедри

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2025

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

У кваліфікаційній роботі вирішено задачу формування рекламного бюджету кафедри на основі розробленої математичної моделі, із застосуванням методів лінійного програмування. Було проведено огляд математичних моделей у маркетингу, методів їх розв’язання та зроблено висновок про доцільність використання симплекс-методу для вирішення задач лінійного програмування. За допомогою мови програмування Python та бібліотеки SciPy створено комп’ютерну програму для реалізації розв’язання цієї задачі, а також виконано аналіз отриманих результатів. Наведено результати обчислювального експерименту для тестової задачі.

Опис

Ключові слова

лінійне програмування, маркетинг, регресійна модель, реклама, розподіл бюджету, симплекс-метод

Бібліографічний опис

Ханін Г. С. Модель оптимального розподілу рекламного бюджету кафедри : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 113 Прикладна математика / Г. С. Ханін ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 62 с.

DOI