Публікація:
Дослідження способів врахування уподобань клієнтів при розробці систем електронної комерції

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є система електронної комерції. Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є способи врахування уподобань клієнтів. Метою роботи є дослідження способів врахування уподобань клієнтів в системах електронної комерції, що дозволяють підвищити якість продажів та рівень задоволення клієнтів. Методами дослідження є аналіз теоретичного матеріалу, технічної літератури, способів врахування уподобань, методів фільтрації, практична реалізація модулів веб-системи електронної комерції та експериментальне дослідження ефективності її роботи. Результатами виконання кваліфікаційної роботи є досліджений та розроблений алгоритм колаборативної фільтрації, інтеграція алгоритму колаборативної фільтрації до системи електронної комерції та дослідження його ефективності. Галузь застосування – веб-системи електронної комерції з продажу одягу.

Опис

Ключові слова

електронна комерція, е-комерція, врахування уподобань, рекомендаційні системи, колаборативна фільтрація, веб система

Цитування

Москалюк Ю. О. Дослідження способів врахування уподобань клієнтів при розробці систем електронної комерції : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 - Комп’ютерні науки / Ю. О. Москалюк; М-во освіти та науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2021. – 58 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються