Публікація:
Methodological Providing of Innovative Marketing Research Technology

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2020

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Estudios De Economia Aplicada

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

The article highlights description of the new direction of consumer behavior marketing research, namely neuromarketing, which is an innovative tool of modern marketing science for establishing communication links at the subconscious level between a manufacturing company and a consumer audience in order to activate decision-making services. The methodological platform of neuromarketing research is formed, the theoretical basis of neuromarketing research is developed and the portfolio of neuromarketing research tools is created.

Опис

Indexation: Scopus, EconLit, RePec, Isoc, Latindex, Dialnet, Redalyc.DOI: https://doi.org/10.25115/eea.v38i4.3990

Ключові слова

Innovation Technology of Marketing Research, Neuromarketing, Neuromarketing Research

Бібліографічний опис

Methodological providing of innovative marketing research technology / L. Sokolova, G. Veriasova, V. Ivanova, O. Kurdenko, S. Ponomarov // Estudios De Economia Aplicada, 38(4). doi:10.25115/EEA.V38I4.3990.

DOI