Публікація:
Дослідження методів кластеризації даних для реалізації рекомендаційної функції CRM-системи мережі кінотеатрів

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Об’єкт дослідження – процес визначення уподобань фільмів клієнтами мережової системи кінотеатрів та подання їх рейтингу за прогнозом в якості рекомендації. Предмет дослідження – інформаційні технології реалізації рекомендаційної функції CRM-системи мережі кінотеатрів за допомогою методів кластеризації. Мета роботи – дослідження методів кластеризації даних для реалізації рекомендаційної функції CRM-системи мережи кінотеатрів. на Методи дослідження – системний підхід; рекомендаційні методи, що засновані описі характеристик товару та даних користувачів (Content-Based); рекомендаційні методи, що засновані на сумісній (колаборативній) фільтрації (Collaborative Filtering), а саме методи кластеризації: метод k-середніх, агломеративний метод та DBSCAN. У роботі розглянуті особливості практичної реалізації методу кластеризації DBSCAN у комбінації з Content-Based підходом. Для дослідження обрана й розглядається рекомендаційна CRM-система мережі кінотеатрів. Область застосування – системи перегляду фільмів.

Опис

Ключові слова

CRM-система, content based фільтрація, collaborative фільтрація, кластеризація, метод k-середніх

Бібліографічний опис

Одинцова В. О. Дослідження методів кластеризації даних для реалізації рекомендаційної функції CRM-системи мережі кінотеатрів : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп'ютерні науки / В. О. Одинцова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 72 с.

DOI