Публікація:
Метрики оцінювання ефективності акційних кампаній у комерційній сфері

dc.contributor.authorБоровик, П. К.
dc.contributor.authorМіхнова, А. В.
dc.date.accessioned2025-04-26T07:14:32Z
dc.date.available2025-04-26T07:14:32Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractThis work is devoted to the metrics used to evaluate the effectiveness of promotional campaigns in the commercial sector, in particular in grocery store chains. Measuring the effectiveness of promotional campaigns is crucial for the rational development of marketing strategies, increasing sales, and enhancing customer loyalty. TradІТional metrics provide an idea of effectiveness but have certain limІТations. To improve the accuracy of the assessment, a composІТe metric is proposed that integrates normalized metrics values to improve the accuracy of the assessment. This approach takes into account strategic priorІТies, providing objective comparison and decision-making for sustainable business development.
dc.identifier.citationБоровик П. К. Метрики оцінювання ефективності акційних кампаній у комерційній сфері / П. К. Боровик, А. В. Міхнова // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 6 – С. 106-108.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/30775
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectметрика оцінювання
dc.subjectакційна кампанія
dc.titleМетрики оцінювання ефективності акційних кампаній у комерційній сфері
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PiM_2025_T6_KN_106-108.pdf
Розмір:
166.24 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: