Публікація:
Дослідження моделей оцінювання якості обслуговування. ІС заклад харчування

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2020

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Об'єкт дослідження – процеси оцінювання якості обслуговування. Предмет дослідження – методи та моделі, які використовуються для вирішення проблеми оцінювання якості обслуговування у закладах громадського харчування. Мета роботи – дослідження моделей оцінювання якості обслуговування.

Опис

Ключові слова

анкета відвідувача, заклад громадського харчування, інформаційні системи, сфера обслуговування, якість обслуговування

Бібліографічний опис

Алтунін Т. Г. Дослідження моделей оцінювання якості обслуговування. ІС заклад харчування : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 - Комп’ютернi науки / Т. Г. Алтунін ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 55 с.

DOI